CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 3, 2010

......HidUp HaNye PerSinggaHan....

salam mahasiswa POWER... !!!

yup.. mahasiswa mmg power.. mudah-mudahan..
same2 kiter rialisasikan..
darjat mahasiswa hakikatnya tinggi..
jgn kiter rendah2kan dgn pemikiran kiter yg tidak kehadapan dan berbagai lagi masalah yg tersembunyi..

pe yg aku nak kongsi ni tentang..
ptg td ketika aku sedang berehat2 smbil bace buku..
tetibe msej masuk..
" berita tentang kematian ayah kepada salah seorang temanku.."
tersentap dan terkedu aku seketika..
mule di fikiran aku berlegar-legar kisah2 yg lalu.. yg pernah aku jalani..
mm.. sedih nya aku.. sebak rasanye..
" YA ALLAH.. inna lillahhi wainna ilaihi roji'un.. "
ajal, maut, jodoh, pertemuan, sume di tangan Allah..

da tiba masenye arwah pergi..
kiter di sini..
di dunia ni..
entah biler.. entah samapi biler kiter idupkan??
kiter hanya mampu berdoa..
usaha ke arah redha-NYA..
berTAQWA dan berIMAN kpd ALLAH..

same2lah kiter muhasabah diri..

0 comments: